Kızlar geçen hafta bir anda belim tutuldu. Resmen kıpırdayamadım yerimden çok zorlandım. Kaç gündür canımdan can gitti. Doktor kas gevşetici yazdı 2 tane hap içtim sabah akşam. Bugün ve yarın tahmini yumurtlama günüm. Normalde kadın doğum doktorum gebelik düşündüğüm için ilaç kullanımını çok zorda kalmadıkça önermemişti zarar verebilir diye. Ben şimdi bu ay ilaç kullanmış oldum üst üste ve kas gevşetici. Çok şükür iyiyim ilaç daha içmicem. Sizce bu ay nolur nolmaz diye korunsam mı yoksa akışına mı bıraksam? Önümüzdeki günler yumurtlama ihtimalim olan günler. Napsam bilemedim