Musel evet ben de 2 haftada bir perinatoloji, ayda 1 fetal eko ve ayda 1 romatologa gidiyorum. Lupus bebeklerin kalbinde bloklara sebep olabiliyormuş bu da düşük atımlara sebep olabiliyormuş. Hatta ben öncesinde iki bebeğimi bu sebeple kaybettim. Birinin kalbi maalesef hiç atmadı, diğerinin kalbi de çok yavaş atıyordu maalesef durdu. Allah korusun eğer blok varsa dogumdan hemen sonra kalp pili gerekir dedi cocuk kardiyoloji. Bir de sey soracaktım size bana doktorum plaquenil başlayacağını söyledi tok karna al dedi ama sabah mı akşam mı diye sormayı unuttum. Sabah prednol alıyorum plaquenili 200mg günde 1 kere alacağım ama sabah mı akşam mı anlamadım nasıl içmeliyim?