iremykk selammm. Kızlar ben test yapıyorum , hani böyle tatmin edici bir sonuç alsam kan vericem ama o da yok. bi kaç gün önce de yapmış ve aynısını yaşamıştım. Bugün de yaptım test. Anında bir gölge oluşuyor, sonra sonra çizgi şekil alıyor tıpkı böyle dünkü ve sabahki resmim bunlar Yaklaşık 4 gündür acaba netlik kazanacak mi diye yapıyorum ve anında beliren gölge dakikalar sonra çizgi oluyor belkide netleşiyor ben öyle diyorum. Sizce bu böyle nere gidiyor😄
iremykk Damla--35 laboquick vardı elimde birde artimed en güvendiğim ve en güvenmediğim iki test de aynı sonuç
sd18 bunlar kaset test mi? bence erken gebelik testi alın veya direkt kan verin sanki var gibi ama emin olamadım
iremykk sd18 evet kaset. Bende çok aradayım Bi iki gün daha bekleyip öyle kan vereyim o halde 😌 teşekkürler 🥰