Nursotu ikisi aynı şey ama belirti kişiden kişiye değişiyor misal bende hiçbir zaman kist olmadı ama kist olanlar da var tüylenme sivilcelenme özellikle ergenlik döneminde gibi belirtileri var adet düzensizliği olan da var ama zayıf kilolu olmayanda adet düzene de giriyor yumurtlama da tembellik oluyor geç yumurtlama olabiliyor kalitesiz ama bu gebeliğe engel değil sağlıklı beslenme spor yada yumurta güçlendirici geliştirici ilaçlar veriliyor yumurtlama takibi yapılmalıdır ben ovulasyon testi kullanmıştım uzun bir süre