Sağ kasığımda top gibi bi şişlik var ne olabilir
eda_x1 eğer gebelik planlıyorsanız bebek olabilir benimde şişmiş batıyordu bana
Bi test yapın isterseniz belki Bebiş olabilir
Esra1999 Ama şuan kanamam var 2 aydır ayda 2 defa regl oluyorum
Esra1999 ah keşke çok istiyorum 🙁