36 haftalık hamileyim. Bugün sezeryan için doktor tetkit istedi uygun muyum diye. Kan tahlillerimde troidlerimin çalışmadığını gördüler hemen dahiliye git bi tedavi başlasın dediler hem anestezi doktorum hem kendi doktorum. Bunun bebeğe zararı var mı dedim bebeği alıcaz zaten de bunun tedavisi olman lazım dediler çok açıklayıcı konuşmadılar . Randevu aldım 30 una ama merak ettim başına gelen var mı korkmalı mıyım?