arnka_mommy 36.haftamda bebişimin kafası 2 hafta öndeydi 38 haftalık gösteriyordu 39 da gittiğimde haftasını yakalamıştı normal gözüküyordu hiç canınızı sıkmayın yakalar ilerleyen günlerde haftasını sağlıksal bir problem olsaydı başından da belli olurdu, muhtemelen genetiktir ☺️