SevgiR Kızlar merhabalar,ben kan sulandırıcı iğne başlayacağım akşam ya da sabah vurmak fark ediyor mu? Ve hep saati -dakikası bile aynı mı olmalı her gün?
melegim01_ SevgiR evet cnm her gun aynı saatte saat aksatmayın dıuırlsr bende kullanıyorum oksapar kendım yapıyırım
Princess_momm SevgiR benim bu ikinci hamilelik ikisindede saatini aynı saat yapmadım mesela akşam 9 da yaptıysam bazen 12 de yaptım yani birşey deyişmedi zaten akşamları vuruyırum
Tgbashnn SevgiR ben akşamları vuruluyorum eşim vuruyor en fazla 5 10 dakika geçmiş oluyor hergün aynı saatte yapıyorum
SevgiR Ben de oksapar melegim01_ ben de oksapar başlayacağım yarın inşallah.Gündüz mü yoksa akşam mı yapıyorsunuz?
melegim01_ SevgiR gunduz yapıyorum saat 1 gıbı ama önce hemsıreden öğren öyle yapmaya basla cunku iğnenin havası alınıyor damara denk gelmedıgını anlamak ocın enjektörü batırdıktan sonra gerı cekıuıruz enjektörün içine kan girerse damara denk gelmıstır damara denk gelmemesı lazım derı altına yapılıyor ben bacaklara yapıyorum iğne mı önlem acısından önce hemsıreye sor cnm
Happy-melek1997 SevgiR gebeliğimi öğrendiğim günden beri hee gün vuruyorum 30. Haftama giricem akşam saat 8 de alarmım var çalıyor gidiyorum vuruyorum hiç şaşmaz zaten sende alışıyorsun zamanla
Leylasiva21 SevgiR ilk gebeliğimde gergin 17:00 de yapıyordum şimdi de aynı saatte 24 saat dolması her gün aynı saatte yapılması iyi
melekmi22 SevgiR saati evet fazla geçirmemek lazım ama sabah akşam farkı yok ben gece kullandım hep en fazla da yarım saat oynatmaya çalıştım
Hka_hilal SevgiR sabah akşam fark etmez ama kesinlikle aynı saatte vurulmanız çok önemli hatta alarm kurun. Ben hastanede yatarken doktorum kan sulandırıcıyı kaçta vuruyorsun demişti. Saat 9:45 demiştim. Hemşireye not aldırdı. Kesinlikle saati hiçbir şekilde geçmeyecek dedi. Önemli bi konu sakın saati fark etmez diyenleri dikkate almayın.
ftmaErn SevgiR bnde oksapar kullanıyorum alarm kurdum her akşam üstü beşte sabahta coraspin hapım var onu yutuyorum