Lyla_46 32 haftalık ikiz gebeyim erken doğum riskinden dolayı yatış verildi ciğer geliştirici iğne yapılıyor yaptıran var mı herhangi bir yan etkisi mevcut mu?bilgilendirirseniz sevinirm sevgili anneler ❤️
Songulkaya Lyla_46 33 haftalıkken böbreklerimden ve ciğerlerimden sorun yaşamıştım erken doğum riskim vardı bana da vurdular herhangi bir sorun yaşamadım bir yan etkisi olsa yapmazlar herhalde
MelekAY Lyla_46 Bende 30 haftalıkken oldum hiçbir şekilde yan etki olmadı hareketlerinde bir azalma olmadı hemşireler yan etki olarak hareket azlığı olabilir normal demişti ama hiç olmadı çok şükür sizde öyle düşünün illa olacak diye birşey yok deyin güzel enerji yollayın evrene❤️
irmmoom Bilmediğim için soruyorum bu iğneyi yapınca hastanede mi yatıyorsun yoksa iğneyi yapıp gönderiyorlarmı ?
Lyla_46 irmmoom bana yatış verdi çünkü benim 28 haftalık iken sancılarım çıktı 2 gün yattım 4 hafta sonra tekrar sancım çıkınca erken doğum riskimden dolayı tekrardan Yatırdı iki kere yapılıyor zaten iğne 12 saat arayla yani bana yapılan o kadar
poyrazege1503 Lyla_46 bebeğin için iyi bisey canim o yan etki belki yapar çok kiside görmedim yaptığını belki kişiden kişiye göre degisiyodur
Lyla_46 Fndtkbs benim gebeliğim ikiz gebelik 28 haftalık iken sancılarım oldu erken doğum riskinden dolayı yatış yapılmıştı