Hasrettt97 14 Ekim de aşılama oldum bugün kan testi verdim 0.5 çıktı pozitife dönme ihtimali var mıdır ? Bat günü negatif görüp daha sonradan pozitif gören oldu mu
Pnrdrsn Hasrettt97 çatlatma iğnesini 12 Ekim’de mi vurdunuz? Eğer öyleyse üzerinden yeteri kadar zaman geçmiş çıkması lazım. bat ne zaman o da önemli. Geç döllenme olabilir belki. Eşinizin sperm hızına bağlı.
Elif_8 Bende 14 ekimde çatlatma iğnesi vuruldum. Cumartesi yani 13. Gün kan verdim negatif çıktı adetime 2-3 gün var bekliyorum burada yükseleni çok gördüm. İnşallah sizin de pozitife döner 🙏🏻