Kızlar 15 Eylül regl başlangıç tarihi kan tahlili verdim aile hekimi hamilesin dedi ama değerlerim yüksek çıkıyo 69 dan 800 e 800den 12.000 oldu 6 gündür daha vermedim kaç oldu bilmiyorum kese gözükür artık doktora git dediler perşembe gidicem ama alttan mı muayene eder üstten mi biraz çekiniyorum bu arada 6. Haftaya girmeden 12.000 di şuan 6ya girdim internetten değerlere bakınca yüksek gibi geldi