nadide_cebe Kızlar merhaba gebelikte kullanıp memnun kaldığınız çatlak kremi var mı bende almak istiyorum artık ama çok kararsız kaldım fiyatlarda baya uçuk durumda iyisini alıp kullanmak istiyorum öneride bulunursanız sevinirim 🤍🙏🏻😘
Merve-metin nadide_cebe biraz pahalı ama kesinlikle liearac almanı öneririm 2-2.3 ay gidiyor ben her yerime sürüyorum göğüs karın hiç çatlağım yok kalçalarıma sürmedim kalçalarım çatlamış şimdi ilerlemesini engellemek için kalçalarıma da sürüyorum
Larraa nadide_cebe Bio-oil ve Lierac aldım şimdilik iyi görünüyorlar. Karnım çok büyümediği için henüz zaten çatlama ihtimali yok. İlerleyen haftalarda bakacağız 🌸
Ayglvlkn nadide_cebe kasım indirimlerinde ben seda altının ın çatlak bakım kremini alıcam 2. Gebeliğim bu ilkindede kullandım hindistan cevizi yağı ile hiç çatlağım olmadı inşallah bundada olmcak
Zeykesk Ben kullanmaya başlamadım ama lierac ve bioil almayı düşünüyorum yanına da Hindistan cevizi yağıyla desteklerim