Byzz61 Kızlar ben famera kullandım biteli 1 hafta oldu cuma doktora gideceğim çok ara sıra kaşık ağrısı oluyor ama çok belirtim yok normal mi ?
Guzelanne56 Byzz61 ben klomen kullanmıstım hıc bır belırtım yoktu 3 kere kullandım 3. De de güzel büyüdü yumurtam