Merhaba annelerin.. 3 hafta önce devlet hastanesinde ikili taramaya girdim. 12 tüpe yakın kan verdim 3 hafta sonra da randevu bulamadığım için başka bir şehirde başka bir doktora gittim bugün yani.. ikili taramaya baktığında taramanın biraz yüksek çıktığını söyledi sonrasında muayene ettiğinde ise riskli bir gebelik olduğunu bebeğin Rahime yakın olduğunu baskı yaptığını söyledi.
İstanbul ve Ankara gibi büyük şehirde benim perinatoloji bölümüne gitmemi önerdi.
Şu an 15+5 haftalık gebeyim ve bana böyle bir şey söylendiğinde Moralim çok bozuldu ağlayarak çıktım odadan riskli bir gebelik olduğunu söylediği için.
Böyle bir şeyle karşılaşan tecrübeli annelerim var mı acaba?
Sizce ne yapmalıyım ?
Bu arada bu 2. gebeliğim. .