Kızlar selamlar, 11 haftalık hamileyim 🥹 gebeliğimin başından beri sarı yeşil akıntım var geçen hafta idrar enfeksiyonumda lökosit ++ çıktı. Saşe ve fitil kullandım ancak fitilden sonra daha kötü oldum. Şu anda vajinada yanma var ne yapacağım bilmiyorum 😞 o kadar kötü yorum okudum ki çok korkuyorum 😞😞 bu hafta yeniden doktoruma yazacağım 😞 olumsuz yorumların yanında olumlu yorumlarada ihtiyacımız var 🥹 böyle gebeliğin başlarında enfeksiyon yaşayıp ilerleyen süreçleri sıkıntısız geçiren annelerimiz var mı acaba