Kizlarrr, bugün yeni bir doktor hastaneye gittim. Doğumumu yeni tanıştığım doktor ile yapicam. Nstye gönderdi ağrın var dediler. Doktor alttan muayene etti 3 cm açıklık çıktı. Ayağımın tozuyla resmen doğurmaya gitmişim. Kız bebek erken mi gelir?
Şuan yapmam gereken bir egzersiz var mı? 3 cmden sonra açılma hızlı mı olur kendimi her an doğuracak gibi hissediyorum.