fatsfats-92 Kızlar ara ara oluyor geçiyordu son bir haftadır hiç geçmedi sol göğüs kafesinin altı ağrıyor acıyor yatamıyorum oturamıyorum diyorum daha yolun yarısında böyleyse son zamanlar napacam😖 gebelikten mi neden acaba bu durumu yaşayan var mı
Merve-metin fatsfats-92 bebek yukarı çıkıyor canım normal bende 23+4 nefes alamıyorum gibi hissediyorum normal yazıyor uygulamada
fatsfats-92 Merve-metin Bende baktım araştırdım hep normal yazıyor ama insana nefes aldırmıyor korkuyorum haliyle canm vala dalak böbrek vs gibi bişeyde sıkıntı mı var acaba diyorum kan idrar vs hep takip yapılıyor biraz idrar yolu enfeksiyonum var ondan mı diyorum bilemedim valaha Allah yardımcımız olsun 😔
Merve-metin fatsfats-92 amin canım valla bende enfeksiyon filanda yok ama çok oluyor nerde araştırdıysam hep normal yazıyor
Ayse_Tfkc Ayni durum bende de var sanki orda yara var aciyor batıyor sirtimada vuruyor ağrısı doktor mideden olabilir yeme içmene dikkat et dedi ama gece uyutmuyor ağrısı 😔