Kızlar merhaba , sürece karar verdik diye post açmıştım. Bugün regli oldum doktorum çarşamba sabah gel başlayalım dedi. Muhtemelen toplamadan sonra 1-2 adet dönemi bekleyeceğiz. Şimdi hemen iğneye başlanıyor mu ? Kilo artışı vs gibi yan etkiler var mı ? Süreç nasıl ilerliyor beni biraz bilgilendirirseniz çok sevinirim