Merve5002 ayni durumdayız canım 36.haftamdan beri böyleyim. 37 oldum hala ayni ve böyle de devam edicek belli ki. Bazen kuyruk sokumum bazen kalçam çok batıyor yürüyüşüm değişti diyebilirim batmalardan. Şimdiden ağırlaştım 40lara daha 3 hafta var daha da ağırlaşıcam sanırım 🤷🏻♀️ Doktorumla paylaştığımda bunların olmasi cok normal asıl olmamasi anormal olurdu diyor, haklı. Hafif hafif belirtiler yasıyoruz doguma hazırlanıyoruz Allahin izniyle 🙏🏻