marmaidb Kızlar tip2 şeker hastasıyım 35+5 haftalığız grip oldum bal falan tüketemiyorum ne önerirsiniz
Nazan_Sarenaz67 marmaidb bende gribim Üstelik balgamlı öksürük başladı 34+6 ve hamilelik şekeri bende de var Ihlamur içiyorum Limonlu sıcak su içiyorum Ve 3 litre su tüketiyorum Doktor. Antibiyotik verdi kullan Böyle öksürürken sezaryan çok zor olur dedi
marmaidb Nazan_Sarenaz67 bende de balgamlı öksürük var ama ilaç vermezler dediler bende gitmedim hastaneye
Nazan_Sarenaz67 marmaidb gitsen doktora ben önce göğüs hastalıklarına gittim Ama antibiyotik kadın doğum doktoru verdi
Yaseminmur26 Sıcak sıcak çorba tuket sürekli midem yanmıyor diyorsan acılı bir şekilde iç corbani ben öyle atlattim gribi
marmaidb Yaseminmur26 valla limonlu çay ıhlamur kuşburnu mandalina hep sıcak sıcak içiyorum her şeyi ilaçsız atlatmaya çalışıyorum inşallah