Arkadaşlar tekrardan merhabalar. 12 haftayı geride bıraktım bile. Ama 5-6 haftalıktan itibaren ağız tadım o kadar kötü ki anlatamam. Sürekli sanki ateşli hastalığa yakalandığımızdaki ağız tadım var. Dilimin üstü bembeyaz. Sürekli bu tadı kaybetmek için birşeyler yiyorum. İlk 3ayda yemekten 4kilo ya yakın aldım bile. Ancak yerken ağız tadım değişiyor. Yemeği bıraktığım an hemen eski tadım gerigeliyor. Bu durumu yaşayan var mı? Yaşayan varsa nasıl baş ediyorsunuz yada ne zaman geçicek acaba?