[silindi] Kızlar selam. 28+5teyim. İdrar yolu enfeksiyonu var.. 1 kutu antibiyotik bitirdim, doktorumun da onayıyla çay ağacı yağı kullanmaya başladım. Çamaşırıma 2 damla damlatıyorum ama karnımd ağrı hissetmeye başladım. Böyle bir şey yaşayan oldu mu???
MervEslinArden [silindi] Doktoruna birde Nioli yağını danışmanı önerebilirim hamilelik öncesi kullandığım aşırı memnun kaldığım bir yağ ama hamilelikte kullanmadım bilmiyorum açıkcası
simge201 [silindi] merhaba kızlar bugün bende idaririrmi yaparken aşırı derecede yanma hissettim. Ve arkasına idrarla hafif kanama geldi.. yarın doktora gidecem de korktum bugün idrar yolu enfeksiyonu bebeğe zarar verirmi
1prenses1prensannesi__ [silindi] benim aylardır var kutu kutu ilaçlar fitiller bitmiyor şuan 35+5 haftalık olduk bugüne kadar enfeksiyon dan düşük riskim vardı şuanda erken doğum riski şimdi iki haftada bir kontörlüm var 10 günde bir toz bir kerelik şase var kullanıyorum etki ermiyor sadece bol bol su içmek lazım
happyprincess_06 [silindi] benim başıma 25. Haftamda geldi suan 29+3deyim antibiyotikler bitkisel ilaclar hala çok yüksek ve düşme olmadi. Sabahlari sağ kasığımda ağrıyla uyaniyordum cok siddetli. Suyu cogalttim agrim biraz hafifledi ama enfeksiyon hala gecmedi kolayca gecen bişey değil bebege zarari olmadan şu süreci bi tamamlasaydim diye dua ediyorum artik kendi canimin yanmasini geçtim
Mia94 Canım bende idrar yolu yaşıyorum. Kasıkta ve altkarında ağrı ve sancı yapıyor. Hatta bazen mide bulantısıda yapabilir.
[silindi] MervEslinArden onu da sordum kullanabilirsin demişti olmazsa onu da alayım, teşekkür ederim 🌸
Pasaogluyesim MervEslinArden ne kadar süre kullanınca etkisini gördünüz, birde nasıl kullandiniz bilgi verirmisiniz size zahmet bende bir türlü kurtulamıyorum 🌸
Mia94 Tulayy1 ben idrar yolu enfeksiyonu olduğumu idrarırım kokusundan ve renginden sonrada alt karın bölgeme yaptığı sancılarla anladım.kahverengi akıntı yaşamadım. Şuanda da vajinal enfeksiyona yakalandım onun için fitil kullanıyorum. Anlayacağınız bir türlü kurtulamıyorum bunlardan. Açık yeşil akıntım oluyor
Tulayy1 simge201 bnmde idrarden sonra kahverengi akıntı oldu günde birkaç kez korktm sizin gb umarm ciddi bişey deildir
[silindi] simge201 canım benim endişem de bebek için. Erken doğum riski vs diyorlar, dikkat etmek lazımmış 😐
simge201 Tulayy1 doktora gittiniz mi peki . Ben malesef köyde oturduğum için öyle kolay doktora gidemiyorum
simge201 [silindi] ay az önce yine çıktım lavoboya aynı şekil idrar sonrası peçeteye sildigim zaman hafif pembelik geliyor.
[silindi] 1prenses1prensannesi__ günde en az 3 litre su içiyorum ama bana mısın demedi haklısın :( inşallah bebişlerimiz sağlıkla zamanında gelir
MervEslinArden Pasaogluyesim Duşa girmeden iç çamaşırıma 2 damla damlattım girdim çıktım giydim üstüme 10 gün düzenli kullandım kokusu biraz ağır bi damla Nane yağı gibi ağır versiyonu hamilelikte hiç kullanmadım dediğim gibi
simge201 happyprincess_06 merhaba bende lavobaya çıktığımda idrarın bitiminde damla damla kan geldi. Düşük mü yapıyorum yoksa enfeksiyon kanamasımı. Her iki dakikada bir tuvalete gitme ihtiyacı duyuyorum ve idrarım da çok kötü yanma var
[silindi] happyprincess_06 evet insan kendi canını düşünmüyormuş bu süreçte 🥹 ben de yarın doktora gidicem tahlil sonuçlarım için azalma olmadıysa yine antibiyotik başlayacağız 😐
happyprincess_06 simge201 kanama hamileliğin her evresinde riskli diye biliyorum. İdrarda yanma varsa enfeksiyondan kaynakli büyük ihtimal. ilaç hafifletir inşallah Sağ salim sorunsuz geciririz bu süreci çok geçmiş olsun🤲🏻🌸
simge201 [silindi] doktoruma mesaj attım köyde oturduğum için hemen doktora gidemiyorum malasef. Ama burda tahlil yaptırdım enfeksiyon çıktı. Doktorumla da konuştum ilaç ismi verdi bana bende o ilaçları alıp kullanacam