2 sene önce adet düzensizliği sebebiyle doktora gittiğimde benim de prolaktinim yüksekti bir ilaç verdi onu kullandım bir daha da yükselmedi o zaman bakardım hamile kalmak gibi bir düşüncem yoktu şuan 23 haftalık hamileyim o ilacı kullandıktan sonra hiç yükselmedi bir daha doktor zaten size ilaç yazacaktır o ilacı kullanın hemen etki ediyor