Melisahmet
Tomucuk12 kızlar bizim de sebepsiz infertilite. Eşimde de bende de bir şey bulamadılar. 2 kez tüp bebek denedik, farklı merkezlerde denedik. İlkinde embriyo ilk günden 7-8 hücreye bölünmüş transfer olamaz dediler. 2. Denememiz de zaten bu aydı, hiç döllenme olmadı dediler. Biz kromozom testi ve dna hasar testi de yaptırmıştık onlar da temiz şükür. Yani biz anlamadık hiçbir şey