Asdfg2113 Hamilelikte motora biniyorum kendimde sürüyorum fakat biyere gitmemiz gerekiyor yol 2 saat suruyor hiç motorla uzun süre gitmedim hamileyken sizce tehlikesi hariç herhangi bir sorun olur mu 7 aylık hamileyim
Tutaste_ Asdfg2113 bizde sürüyoduk eşimle ozamanlar heryerde tehlike varda asıl sorum o karınla nasıl sürüyon 😀😀 scooter mı normal naked filanmı
Sltny Asdfg2113 benim eşimde motorcu. Fakat ben 2 saatlik yolu asla ama asla göze alıp gitmem. Hele ki 7. ayda. İster istemez öndekine veya çantaya yaslanırken kasılıyorsun. Bebekte bi o kadar kasılıyor. Motor denge işi nihayetinde ve o dengeyi sırt omuz karın bacak kaslarıyla sağlıyorsun. Herkesin fikri kendine
Hulo2105 Asdfg2113 ben 5. Aya kadar bindim ama 1-2 sefer ve kısa mesafe. 7 aylıksanız bence binmeyin hele ki yol uzunsa.
Asdfg2113 Tutaste_ scotter tarzı göbeğim hiç öyle hareket edemiyo gibi değil günlük işlerimi vs yapıyorum normal hayatımdaki gibi oyüzden
sinem93- Normal araba yolculuğunda bile 1 saatten sonra mutlaka mola verin diyo doktorlar kan dolaşımı için dikkat edin derim ben
[silindi] Ben de 28 haftamdayım. Doktorum bir sıkıntı olmayacağını söyledi ki bir arkadaşım doğuma bile motorla gitti. Çok uzun mesafe gidemiyorum motorla, bence dinlene dinlene gidebilirsin yine de doktoruna danış 🌸