Haza_l ben yaptırmadım sanırım yine yaptırmayacağım. ilk kızımda doktorumuz normal ultrasonda ölçtü ensesini normal ölçüde burnuna da baktı çok net gördü. Sonra detaylıya girdik orada da ölçğmler yapıldı ve temiz çıktı. İnşaallah bu bebeğimde sağlıklıdır sizinde sağlıklıdır. Bence bu testler çok yanıltıcı oluyor iyi bir doktora gitmek daha faydalı.