Baby_B fosforlu olandan kullanıyoruz başka emzik almadım zaten oğlum uykuya geçişte kullanıyor %90. uyuyunca da atıyor memnunuz o da memnun herhalde emziği tuttuğuna göre😂 ben doğdu ertesi günü verdim. Meme reddi falan asla yaşamadık. Çok bayılmıyor yine de ama uykusu gelimce verdiğim an uyuyor.