Selam kızlar bugün kontrolüm vardı ama pekte iyi geçmedi doktorumuz akciğerde sıvı birikmesi olduğunu söyledi ve suyum artmış 😒 perinatolojiye yönlendirdi 30 haftalığız çok endişelendim doktorumda çok açıklama yapmadı neyden kaynaklanıyor 3 hafta önce herşey yolundaydı bu durumu yaşayan varmı aranızda acaba