Günde 1 paket içen biriydim, suan günde 1 tane içiyorum. Bu kadarı geldi elimden fazlası gelmiyor.Malesef o bitaneyi içmezsem kriz tutuyor, 16yıldır sigara bagımlılıgı olan biriyim. Boş konuşup insanları suçlamayın bagımlılıgı olmayan birine göre bırakmak çok kolay tabi. Yargılamak hiçbirinizin haddine değil.