Canesss bence normal ya artık sayılı günler kalmış neredeyse ben ilk gebeligimde 25 den sonra baya zorlandım şuanda 21 haftalığım ikiye hamileyim nefes dahi alamıyorum bebek o kadar baskı uygluyor heleki 30 dan sonra o 10 hafta geçmiyor bitmiyor çok çok zor rabbim bebeklerimizi saglikla bize nasip etsin