Busraincc Kızlarım ya 38 gün önce doğum yaptım 35. Güne kadar kanamam hiç olmadı akıntı vardı 3 gündür regl gibi kanamam var 40ım çıkmadan böyle bir şey mümkün mü halbuki 1 buçuk ay ya da 6aya kadar gelmeyen varmış biri beni aydınlatabilir mi?
ikibebeliannis Busraincc mümkün tabi ki Adet görmeye başlamışsınız ❤️Dikkat edin süt korumaz korunmaya devam edin💕
Zeynepsa Busraincc mümkün. Benim de ilk doğumda 40 ım çıkmadan regl başlamıştı. Düzenli de devam etti regl.
Busraincc ikibebeliannis öyleyse sevindim valla sen çok güzel motive ediyorsun insanı valla teşekkür ederim 🥰
Busraincc Civciv53 ooo gerçekten mi 🥹 ama benim işte 40 gün içinde bu son 5 gündür geliyor başında hiçbir şey yoktu 35 gün boyunca gelmedi bugün 40. Günüm
Civciv53 Busraincc benimde 53. Gün kesildi 2-3 gün sonra tekrar başladı sonra 78 de kesildi ben serklajlı gebeydim doktorum rahim ağzımdan geldiğini söyledi kanamamın artık bitmeyince doktora gittim 5 gün önce
Civciv53 Busraincc ben serklajlı gebeydim yani rahim ağzımda dikiş vardı o dikişten geliyormuş 6. Aya kadar gelebilir dedi olmadı yakmam gerekir orayı dedi ama çok şükür kesildi kanamam içerde parça vs görmedi