Merhaba herkese 38+2 ilk gebeliğim geçen hafta çatı muayenesi oldum normal doğum düşünmüştüm biraz kastım rahat olamadım doktorum buna dayanamıyorsan normal doğumu nasıl yapacaksın diyerek moralimi bozdu evet hassas ve cesareti az biriyim kendime çok güveniyorum diyemem bugün yine kontrolüm vardı bebek 3500 gram civarı ve ben 52 kiloyum minyonum doktorum seni zorlar dedi sezaryene yönlendirdi tarih belirledi akışına bırakalım sezaryen gününe kadar sancılar başlarsa normal denersin olmazsa belirlenen tarihte alırız dedi sizce ne yapmalıyım çok kafama takıyorum doğum konusunu