Atasever Ben aslinda dogum hikayesi falan yazmayi hic dusunmemistim ama bir deniyeyim dedim. ocak carsamba gunu dr kontrolumuz vardi 40+1 dik. Ve tabiki bebek hala kanala inmemis acilma sifirdi . Ve bebek 4 kilonun ustunde olcdugunden dolayi bana tamda sezeryan yollari gorunmustu. Doktorum madem normal dogum cok istiyosun suniyle deneriz buyuk ihtimalle sezeryana doneriz ama sansimizi normal icin deneyelim.dedi.bende tabiki normal cok istesigim icin dedim haziiksiz geldim falan pazartesi geleyim dedim tamam bekleyelim bisiy olursa hemen gel dedi.tamam dedik gunlerden carsambaydi ve ben pazartesi yatis yapacaktim.sonra ablamlara gittik 2 gun orda kaldik cumartesi sabah dr kontrolum var erkenden kalkip oraya gidecektik .benim 6 bucukta kasiklarimda kisa sureli agri vardi.acaba mi dedim.sonra 8 e kadar takip ettigim de 15 20 dakikada bir gayet duzenli sancim oldugunu farkettim ve bu bile benim icin yeterliydi cunki bebegimi.zorla cikarmak yerine 40+4Te kendk istegiyle gelicekti.sonra ablama bisiy soylemeden kalktik esimede caktirmadim tam olarak evimize geldik.ben dusa girdim kahvalti hazirladim.bulasiklari topladim hazirlandim saat 11.30 du ve benim sancilar 10 dakika da 1 1 dakikaya cikmisti.sonra taksiyle hastaneye gittik dr 3 cm acilmam oldugunu soyledi.😊oyle sevindim ki derken kendi drum.nobetci olmadigi icin bebek iri oldugu icon ve riskli grupta yer aldifim icin sezeryan onerdi tekrar boylece 3.kez sezeryani reddettim ve bi kagit imzaladim Beni sanci odasina aldiklarinda 12.30 du ve suniyi de takip dpgumun hizlanmasini sagladilar.ve 15 dakika sonra sancilar 5 dakikaya dustu.o sekilde 5 e kadar nst ye bagli sekilde sanci cektim .salak hemsireler sadece bi kez gelip bakti ve 4 cm aciklik diyince 2 saat sonra ben eyvah acilma cok yavas dedim.sonra bi ara sanci cogalinca bagirdim hemen acil hemsire geldi ve baktiki bebek gelmis bile bebegin kafa.gorunuyo .derken 12 ocak 17.30 da bebeimin sesini duydum ama gercekten iri oldugu icon dr kesi yapti ve onda bebek de ittirdigi icin birazda yirtik olustu okadar cok dikisim varki icte ve dista ama oglumu yanima getirdiklerinde hepsinin acisi gecti.dr dogum hanede aferin sana kocaman bebek dogurdun 4280 gr dediginde inanamadim.ilk dogumum du ve bebek o kadar iri olmasaydi kolay bi dogum olacagindan emindim.iste boyle bizim dogum hikayemizde simdi 10 gunluk olduk bile
Nazli67 Atasever maşallah canım ne güzel bizde o kadar kararlı olabiliriz inşallah 😃 devlette mi Doğum yaptın neden kimse gelip bakmadı
Atasever Smyyy bol bol ceviz kasar muz yogurt avokado ye saglikli beslenmeye calis onemli olan kilolu degil saglikli olmasi canim