kirpapatyasii1 Kizlar 37 haftalık olucaz bu gece itibariyle ama dün geceden beri sırtım ağrımaya başladı belimde de oluyor ara ara bu ağrı doğum belirtisi mi acaba ilk kızımda suni sancıyla doğum yaptığım için bilmiyorum cevaplarsanız çok sevinirim 🌼
Masalceylan kirpapatyasii1 beş dakikada bir gelen düzenli bi ağrıysa ve siddetliyse doğum sancısıdır çünkü doğum sancısı belli ediyo kendini
Elfakcy kirpapatyasii1 Doğum sancısını bende bilmediğim için merak edip doktora sormuştum 38 haftalığım. 5 dk 1 sancın oluyorsa ve o sancı yüzüne de yansıyorsa dayanamadığında anla ki o doğum sancısı demişti