merhaba reglim gecikeli 2 gün oldu. çok çok belirgin bir belirtim var rahmimde çok minik ağrılar. ama böyle dayanılmaz veya adet olduğumda olanlar gibi değil. böyle dalgalanıyo sanki hafif hafif. alakalı mı bilmiyorum aşırı da akıntım var. ama asıl durum kesinlikle rahmimde olan hafif ağrı. böyle olup gebeliğini öğrenen oldu mu? ve testi 2 gün sonra yapayım diyorum ne dersiniz?