Habnef titizlik olarak rezalet bir hastane beni ilk odama götürdüler kanamam oldu o çarşafı değiştireceklerini düşündüm fakat doğum sonrası geldim yine aynı çarşaf odalar kaldığım gün ve diğer günün 4-5 gibi öğleden sonraya kadar hiç temizlenmedi yani sadece ebeleri ilgiliydi çok tatlılardı ama bebeğim doğduktan sonra enfeksiyon kapmış ve kanında çıkmış enfeksiyon ve biliyorsunuz ki doğduğunuz hastanede size çocuk doktoru veriliyor medicabildeki doktor bunu görmezden gelmiş bebeğim 6. Gününde nefes alamayarak ve kusarak götürdük enfeksiyondan dolayı hastaneye yatırdık 1 buçuk ay göremedim evladımı. Benim için çok büyük pişmanlık