Aden17 ya vallaha çocukken çok korkuttular yok böbreklerin küçük yok biçimsiz bir kaç defa hastanede yatırdılar idrar yolu enfeksiyonundan ama gerçekten o zamanın şartlarında asla ne alet ne birsey vardır resmen deney diye kullandılar. Sonra büyüdükçe bu sorundan dolayı usg gayet böbrek ölçülerim normal çıktı hiç bir sorun yok dendi Hamd olsun daha da bir sıkıntı yaşamadım. Biraz çocukken annemin korkusu iyi doktorlara denk gelemememin kurbanı olduğumu düşünüyorum