bilgeeS 40 günlük bebeğim devit 3 kuıllanıyorduk gündüz gece uyuyamıyordu hep uyanırdı kestim iki gün vermedim şimdi uyuyor başına gelen var mı
cakebabe bilgeeS benim de öyle oldu sağlık ocağının verdiğini kullanıyorsan kötü o şuan ocean kullanıyorum bir sorun yaşamadık devletin verdiğini kullanma
Semyil cakebabe canım resmini atar mısın bende ondan alayım benim bebiştede çok fazla gaz yapıyor vermediğimde çok rahat verdiğimde gazdan uyuyamıyor kakasını yapamıyor
cakebabe Semyil Birde bu damla değil sprey o yüzden çok daha kolay her sabah uyandığında bir fıs sıkıyorum