aslcnr benim dün akşam 38+6 iken geldi. Sanıyordum ki ayırt edemem, akıntımla karıştırırım. Çünkğ akıntım da çok artmıştı. Ama geldiğinde anladıö ki anlamama ihtimaliniz yok. Basbaya kahve pembemsi bi renkte ve çok koyu kıvamlı. Miktarı da akıntıdan fazla. Doktorum1 haftayı bulduğu da oluyor dedi. Ama tabii doğumun yaklaştığını gösteriyor