eda_x1 Normalde adetim düzenliydi Eylül ve Ekim ayında ayda 2 defa regl oluyorum sizce neden olabilir yarımdan itibaren soğan suyu içmeye başlıycam
Gzde_defne eda_x1 2 defa regl olmaz yaşadığınız ara kanama anladıgım kadarıyla.bir kerelik olduysa önemsemeyin ama devam ederse doktora görünün derim.