Cnlll Canım bacılarım Evimiz klima ile ısınıyor bebeğimiz için en iyi oda nemlendiricisi hangisi Allah aşkına destek olun kafam çorba oldu Dyson alın diyorlar olmuş 30000 tl nasıl alalım bu devirde varmı sizin önerebileceğiniz bir makine ❤️❤️
tubavarlikk Cnlll Xiaomi aldı yeni kız kardeşim çok memnun , hem hava temizleyicisini heöde nemlendiricisini aldı , öyle uçuk da değil fiyatı
SevalElmas Cnlll e-bebekten aldım ben 800 tl içine uçucu yağda koyabiliyorsun harika birşey hiç gerek yok pahalı birşeye