sevcnnn9 Erkek bebeğe hamile olanlar ilk haftalarda veya şimdiki haftanızda nasıl belirtileriniz vardı mide bulantısı kasık ağrısı gibi
Aylaa123 sevcnnn9 kız erkek belirtisi diye birşey yok arkadaşlar hepsi batıl inanc bunların yasanılan şeyler vucudumuzun hamileliğe verdiği tepkime sadece
E_T sevcnnn9 ilk 3 ay baş dönmesi halsizlik uykusuzluk iştahsızlık bulantı kasik ağrısı bel ağrısı hepside vardı son 2 haftadır gayet iyiyim hafif bulantılarım oluyor sadece bel ağrılarım halen var 1 hafta önce erkek olacağını öğrendik 🙃
aslaninannesi7 sevcnnn9 hiçbir belirtim yoktu hamileliğe dair. Bu erkek belirtisi dediler inanmadım erkek bebeğim😃Normal insan gibi yaşadım valla hissedene kadar bebeğimi gerçekten hep tedirgin oldum 😌 ne mide bulantısı ne bir şey şükür çok rahat geçiyor hamileliğim 😍
Sermec27 sevcnnn9 üç oğlum oldu ucude çok farklıydı büyük oğlumda çok ağrısız bir hamilelik yaşadım 9. Haftaya kadar ara ara kusma bulantı yaşadım sonra yaşamadım bel ağrısı olurdu sadece ikinci oğlumda hem bel hem kasik ağrısı yaşadım 12 haftaya kadar kusma bulantı yaşadım doğuma kadar da bazen yine oluyordu kusma bulantı üçüncü oğlumda hiç bulantı yaşamadm iki kez kusmusumdur belki o kadar ama çok yoğun bel kaşik ağrıları yaşadım üçünde de genelde tatlı aserdim 🥰
Alya05 Aylaa123 bende var ben iki kızımda öğüre öğüre kusarken erkek hamileliginde kusmam bulantım yoktu Kız gebeliğinde yüzüm tertemizken Erkek gebeliğinde yüzüm sivilce doldu herşey batıl değildir
Aserpil Aylaa123 kesinlikle öyle. Oğlumda hiç bir belirtim yoktu şuan kızımdada yok. Sadece bu hamileliğimin ilk aylsti uzun süren baş ağrım oldu okadar
TKumsall Alya05 ben oglanda da kızda da sadece bir defa kustum karışık yemek yemekten ikisinde canım ilk eksi çekti ikisinde yüzüm sivilcelendi sadece oglanda karnım daha çabuk çıkmıştı ama kızda daha yavaş çıkıyor
Mzzz Alya05 sen kıza hamileyken bunu yasamissin arkadaşım oğluna hamileyken bunları yaşadı yani BATIL İNANÇ bilimsel olmayan herkeste farklilik gösteren şeye BATİL İNANC diyoruz
Zhr_mom1 aslaninannesi7 merhaba kaç haftalıksınız? Bnde 11/3 um . Hiç bir blirtim yok bazen iş hrmde yorlnca belim ve sağ bacğıma vrıyorm o kdr .hamile gibi değilimmmm bileee ne kusma ne öğrme ne bulntı nee aş erme hiç bir şey yok😀 heycanla bekliyorum cinsiyeti 🦋
hubanurozbas- sevcnnn9 benim ilk gebeliğim mesela ilk 3 ay uyku hali baş dönemesi ve bulantım olmadı ama 5. Aydan sonra koku hassasiyeti yüzünden çok zorlanmaya başladım şuan oğlum 25 haftalık:)
Alya05 Aylaa123 her insan aynı şeyi yaşamaz aynı belirtiyi yaşamaz mesela size göre batık belki sizde aynı oluyrı Ama bana göre değil çünkü bende aynı olmadı
Mzzz Alya05 canım ne diyorsun daha cümle kuramamişsin gelmişsin batıl inanç savunuyorsun şurda yazılan bütün belirtilerin aynı olması gerekirdi senin mantıkla gidersek
Mzzz Alya05 herkesin yaşadığı şey farklı olunca hurafe olmuş oluyor aslında onu anlatmaya çalışıyorum 😉
Edanurylm sevcnnn9 benimde kızımda canım deli gibi tatlı çekiyordu çok kötü kusuyordum ilaç bile fayda etmiyordu yüzüm çok güzelleşmisti şimdi erkek bebişe hamileyim deli gibi ekşi yiyorum hiç kusmuyorum sırt ağrısı çok oluyor sadece rahatsız olduğum maalesef yüzüm sivilceli
poyrazmom_ sevcnnn9 10. Haftaya kadar kasık ağrım oldu 13 e kadar çok yoğun mide bulantısı yaşadım ama erkek olmasıyla bi alakası olduğunu düşünmüyorum 🫠
Asmklc sevcnnn9 hamile oldugumu hic hissetmedim, neredeyse hic belirti yaşamadim.Mide bulantim vb olmadi cok rahat bir gebelik geçirdim, sadece uyku ve halsizlik yapmisti 1.trimesterın bir döneminde sonra oda geçmişti 🙂
Wolf13 sevcnnn9 oğlumda mide bulantısı çoktu ,bel ağrım vardı . haricinde birseyim yoktu. Ikinci gebeliğim şu an baş dönmesi kusma cilt te sivilce herşey var 😥 cinsiyet belli değil
Elfelf475 sevcnnn9 her belirti kızı gösteriyor ikinci oğlumu bekliyorum ben o yüzden başından beri hiçbir hurafeye inanmıyorum 😁
Annebebek000 Elfelf475 merhabalar sag sol meselesi var ya iki bebeginizide ayni yerde mi hissettiniz Doktor ilk baktiginda sagdan mi soldan mi bakdii
Elfelf475 Annebebek000 merhaba ben onu hiç ama hiç sormadım. İlk oğlumda da bunda da ama hep asagıda hissettim. Bir emin olduğum şey var erkek bebek hep çok asagıda duruyor. Ama bu ikinci sağda mesela. İlki hatırlamıyorum sadece
Zeynep9120 Annebebek000 kızım soldaydı gebe kaldgmda flan hep sol kasıgım agrımstı smdı sag taraf oglum olucak nasıpse
Meleknur444 sevcnnn9 bır kızım var şimdide oğluma hamıleyim kızımda mıdem bulanmadı oğlumda bulandı bıde eksi ve turşudan tiksindim yani farklı olduğunu eksı ve turşudan tiksindiğimden anladım dıyebılırım