kubra16_ Öncelikle iyi düşünün..En önemlisi hep çok su tüketin hem bebeğin suyu azalmasın hem de idrar yolu enfeksiyonundan kaçınmanın en iyi yolu bu..Her kontrolde doktora rahim ağzı açıklıgınızın ne durumda oldugunu sorup korkunuzu söyleyin..Ağır iş ağır kaldırma yorucak bi iş yapmamaya calısın..Sonucta yer cekimi ağırlık asagıya çöktükçe öncesinde de erken dogum yapmıssınız ne kadar az ayakta kalsanız okadar iyidir..İdrar yolu enfeksiyonu takibi yapın idrarınınızda farklılık hissederseniz yada akıntınızda farklılık koku yada koyu renk hemen doktorunuzla konusun..iyi düşünün güzel düşünün güzel olucaktır insallah🌸