Irmm2816 Selnbzk valla yat kalk bi sil süpür yemek yap dizi izle komşularla bi kahve bu şekilde bide benim eşimde yok bir tek hafta sonları çok şükür hamileliğim sıkıntılı değil o yüzden en azından iyiyim diye şükrediyorum ☺️
Selnbzk Irmm2816 Benim eşim de gece evde oluyor tüm gün boyu yalnızım çevre de yok komşu da yok öyle duvarlarla bakışıyoruz saatler gecsin diye iste 😏
Irmm2816 Selnbzk komşu olmayınca kötü oluyor işte bende 2 sene öyleydim sapık gibi bütün arkadaşlarımı görüntülü arıyordum burda gene bi tane var öyle vakit geçiyor iki sohbet edebiliyorum