Arkadaşlar 11.haftamdaym bugün akıntıyla beraber kahverengi akıntı gördüm peceteye geldi doktora gittim eski kan olabilecgini söyledi eğer tekrarlarsa yada rengi kırmızıya dönerse yoğunlaşırsa gel dedi üzerinden 2 saat geçti tekrar aynı akıntı geldi korktm hastaneyi aradm ama doktorlar şuan çıkmış yarın sabah gel dediler düşük değildir umarım yaşayan varmı nolur biraz beni sakinleştiricek cevaplara ihtyacm var