nurella0101 edis22 sanki hafif bı çizgi görüyorum gibi ama kan testi en garanti olur canım gönlünce olsun inşallah 🤲
edis22 nurella0101 Cimcime30 Nergisim09 Yaaa kızlar inşallah dediğiniz gibi olur. Çarşamba kan testi yaparım bakalım hayırlısı🤗 sonucu burdan yazarım
Nilayy95 edis22 benimkide böyleydi bugün. Reglime 6 gün var yumurtlamamın üstünden 9 gün çıktı. Foto ayarlarından renkleri belirginleştir. Var gibi. Kan testi verdim 18 çıktı değerim. Doktor gebesin dedi
Nilayy95 edis22 ben bugün yaptım çıktı direk . Benimde adetime 6 gün var. Seninki gibi çizgi gördüm sabah gidip tahlil verdim.
edis22 Selocan12 bakıcaz artık bi kaç gün sonra belli olur😬😅 bugün ilk defa kasıklarımda batma hissettim ama bakalım hayırlısı