7.5 ve perinatoloji uzmanı bugün okadar canımı sıktıki, ağlamaktan mahvoldum tansiyonumda yükseldi haliyle.
Daha ultrasyonda bile bakmadan. 3 aylık şekerin çok yüksek bebeği aldırmak ister misin. Riskleri şöyle böyle bunu anlatmak zorundayız dedi. Acayip derecede üzüldüm. Rabbimin benim için mucizesi. İnş. Elimden gelen dikkati göstereceğim gerisi Rabbim in takdiri.
Ultrasyona bakarsın şu sıkıntıları görüyorum dersin o ayrı bişi. İnş. Sağlıklı bir şekilde ilerler gebelik henüz 8 haftalık.