Minikpacii Mide gazım geçmiyor, dün acilde iğne yaptılar ilaç verdi doktor ama yok geçiremiyorum. Nane limon içmek zararlı yazıyo zararlı mı ? 4+5 deyim lütfen yardım edin naparsaö geçer hayat şartlarımı çok etkilemeye başladı
dygsss Minikpacii bendede oluyordu gaz midemde soda iç yürüyüş yap nefes egzersizi yap rahatlatıyor biraz nane limon iyi geliyorsa icebilirsin sorun olmaz
Nazo_avlu Minikpacii maden suyu iç ayağının altına sıcak su koy bak bu çok etkili oluyor bi duşa gir sıcak su torban varsa hemen su yap ayağının altına koy yoksada pet şişeye felan koy üzerinide güzelce kapat yat yeminlen yerımden develenemıyordum o gaz oyle bır sancı yaptı omuzlarımdan canım cıkacaktı suan cok ıyı anlıyorum senı bu sıcak suyu bı uygula mutlaka
dygsss Minikpacii hergün bir tane soda içiyorum beypazarı nesi zararlıymış sade soda faydalı hamilelikte içebilirsiniz
Minikpacii Nazo_avlu çok teşekkür ederim su koydum uyumuşum şimdi de maden suyu içiyorum beni de o kadar yordu ki hiç enerjim yok , ilaç kullanmış mıydınız bana prilamdr verdiler acilde
Nazo_avlu Minikpacii prilam kullandım bende 3 ay kullandım hemde ama sıcak su kadar faydalı bişeyde yok ilaç içemıyoruz bırkı catı ıcemıyoruz en guzelı sıcak su ayagına koy sıcacık ustunu ort yat buna devam et duzelırsın allahın ıznıyle yataktan kımıldayamayıp agladım aglarken bile canım çok acıyordu hıc kımıldamadan sıcak su koydurdum ayaklarıma yavas yavas acıldım