Gamze_cnky Geçen senenin Ekim annesiydim, şimdi 1 yaşında 🧿 🥹 doğmuş olanlara ya da kasımda doğuracak annelerimiz, Sezaryen doğum ,yeni doğan , lohusa , alışveriş. Vs merak ettikleriniz varsa sorabilirsiniz. Yoksa da herkese hayırlı doğumlar :)
Begmllr Gamze_cnky Sağlıkla büyütün inşallah bugün sadece doğum yapmıs annelerin postunu okuyorum, 9 haftalığız mide bulantım ömür boyu sürecekmiş ben hicbi zaman iyi olamayacakmısım gibi hissediyorum doğum yapıp özüne dönen annelerin postlarını okuyup kendimi iyi hissetmeye çalışıyorum ☺
Gamze_cnky Begmllr Yaa mide bulantısı maalesef ben de çok yaşamıştım. Prilam ile ayaktaydım. 9 haftalıkken fazla bulandığı bi dönem. Ama çoğu hamilenin 12. Haftadan sonra azalarak bitiyor :).