Melsss bende 10+3 te doktorumun önerisi ile fetal dna yaptırdım. Kendisi hiç ikili teste yönlendirmedi. Kesin sonuç için fetal dna yaptırıyoruz biz dedi. Biraz maliyetli bir kan testi ama doğru biryerde yaptırırsanız %99 orana kadar doğru sonuç veriyor ve sonucunuz bir hafta 10gün içinde geliyor. Cinsiyet bilgisinede kısa sürede kesin doğrulukla ulaşmış oluyorsunuz. Doktorunuzun önerdiği anlaşmalı olduğu bir kurumla yaptırmanızı tavsiye ederim. Bizim sonuçlarımız temiz cinsiyetimizde kız çıktı çok şükür 🙏 sizinde sonucunuz temiz çıkacaktır inşallah